Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.1.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Mirrikauppa y-tunnus 1751740-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.mirrikauppa.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • viitenumeron
  • pankkitilinumeromme
  • laskun loppusumman

Mikäli et saa tilausvahvistusta tilauksen jälkeen, tarkista sähköpostiohjelmistosi roskapostikansio.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa on käytössä kaikkien  suomalaisten pankkien maksupainikkeet sekä yleisimmät luottokorttivaihtoehdot. Maksaminen tapahtuu  Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.

Maksupalvelutarjoaja

Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Hinnat

Tuotteen hinta on se hinta, joka tuotteen kohdalla näkyy tilaushetkellä verkkokaupassa. Hinnat sisältävät voimassa olevan arvolisäveron. Mahdolliset toimitus- ja käsittelykulut lisätään hintaan ja nämä kulut näkyvät ostoskorissa ennen lopullisen tilauksen tekemistä.

Mikäli tuotteet toimitetaan EU:n ulkopuolelle, on käyttäjä vastuussa mahdollisista tullaus-, tuonti- tai muista maksuista. Tullauskäytännöt vaihtelevat maittain. Lisätietoja saat paikallisesta tullipisteestä. Mikäli tuote pitää tullata, on tilaaja vastuussa kaikista siihen liittyvistä kuluista sekä ymmärtää, että tullaus voi aiheuttaa viivettä alkuperäiseen toimitusaika-arvioon.

Toimitusaika

Pääsääntöisesti tilaukset jätetään tilausta seuraavana arkipäivänä postin kuljetettavaksi. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Mirrikaupan internet-sivuilla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjepostin mukana postilaatikkoon tai -luukkuun kannettuna.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Mirrikaupan tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Mirrikauppa
c/o Petteri Mäntysaari
Hapsukatu 1 a 1
FI-20660 Littoinen
Finland

HUOM! Lähetä paketti 2 postimerkillä tai vastaavalla postimaksulla Postin toimipisteestä lähetettynä. Älä siis lähetä postipakettina!

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected] tai postitse:

Mirrikauppa
c/o Petteri Mäntysaari
Hapsukatu 1 a 1
FI-20660 Littoinen
Finland

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Mirrikauppa käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Mirrikauppa sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.